I Kongres Marketingu Sportowego SPORTS INC.

idea kongresu

Kongres Marketingu Sportowego jest realizowany w ramach cyklu „Sports Inc”, który koncentruje się wokół związku świata sportu ze światem biznesu. W dobie postępującej komercjalizacji sportu związki te są coraz bardziej wyraźne, a marketing poprzez sport uznawany jest za niezwykle skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży. Zagadnienia finansowania w sporcie, sponsoringu i budowania współpracy z partnerami komercyjnymi, brandingu klubów sportowych czy kreowania wizerunku sportowców, a także wyko- rzystania wydarzeń sportowych jako kanałów komunikacji marketingowej budzą żywe zainteresowanie szerokiego grona odbiorców. Kongres Marketingu Sportowego, którego Partnerem Głównym jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego zogniskowany będzie wokół tematyki marketingu poprzez kluby sportowe. W ramach paneli wiodących pierwszego dnia Kongresu poruszone zostaną zagadnienia finansowania klubów sportowych, w tym pozyskiwania środków ze sponsoringu, wartości promocji poprzez sport dla miast i regionów, budowania wizerunku i rozwijania marki klubu sportowego, a także tworzenia widowisk sportowych i zarządzania infrastrukturą sporto- wą. Głównemu blokowi towarzyszyć będą panele równoległe dedyko- wane poszczególnym dyscyplinom sportowym. Drugi dzień wydarzenia poświęcony będzie najnowszemu zjawisku w świecie marketingu sportowego - eSportowi.

Marketing sportowy -
gwarantuje sukces

Marketing sportowy -
wysiłek, który się opłaca

Marketing sportowy -
droga do celu

program

DZIEŃ I - 7 CZERWCA


BLOK GŁÓWNY


10:00 – 10:15 OFICJALNE OTWARCIE KONGRESU

KEY NOTE SPEECH 1: Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego

KEY NOTE SPEECH 2: Marcin Nowak, Dyrektor Departamentu Sportów Wyczynowych, Ministerstwo Sportu i Turystyki

POWER CHAT: Rafał Wilk, polski żużlowiec, trener żużlowy, trzykrotny mistrz paraolimpijski z Londynu (2012) i z Rio (2016) w handbike'u



11:00 – 11:15 - PRZERWA KAWOWA


11:15 – 12:00 - PANEL I: BRANDING KLUBU SPORTOWEGO


Dyskusja w ramach panelu dotyczyć będzie budowania wizerunku klubu sportowego i rozwijania jego marki, tworzenia kampanii promocyjnych, wykorzystania nowych mediów w strategii promocyjnej, a także zaangażowania kibica w kreowanie marki.


Jacek Orłowski, FKS Stal Mielec

Agnieszka Zawartko, PGE

Wojciech Zając, Podkarpacki Związek Piłki Nożnej

Maciej Jaskot, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego


12:00 – 13:00 - PANEL II: SPONSORING KLUBÓW SPORTOWYCH


Panel koncentrować się będzie na zagadnieniach skuteczności marketingu poprzez sport jako narzędzia promocyjnego i sprzedażowego, instytucji partnerstwa tytularnego, nowoczesnych sposobów śledzenia mechanizmów zachowań kibiców oraz budowania relacji na linii klub-sponsor-kibic.


Bartosz Górski, Asseco Resovia

Radosław Walas, Developres Rzeszów

Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego

Krzysztof Ignaczak, ekspert sportowy, wieloletni reprezentant Polski w siatkówce

Marta Półtorak, Marma Polskie Folie


13:00 – 13:15 - PRZERWA KAWOWA


13:15 – 14:00 - PANEL III: ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ SPORTOWĄ W MIASTACH I REGIONACH


Panel skupiony będzie na problematyce profesjonalnego zarządzania infrastrukturą sportową, zarówno w aspekcie optymalizacji funkcjonowania kompleksów stricte sportowych i ich alternatywnego wykorzystania, jak i adaptacji innych obiektów o odmiennym przeznaczeniu na potrzeby wydarzeń sportowych.


Marcin Wojczyński, IAKS

Konrad Kozioł, Tauron Arena Kraków

Radosław Korczak, Hotel Arłamów

14:00 – 15:00 - LUNCH


15:00 – 16:00 - PANEL IV: „CZYM SKORUPKA ZA MŁODU NASIĄKNIE...”
– SZKOLENIE MŁODZIEŻY I MARKETING SPORTÓW DZIECIĘCYCH


W ramach panelu poruszone zostaną zagadnienia wartości marketingowej sportów dziecięcych i młodzieżowych, inwestycji w utalentowaną młodzież i kreowania ich dalszej ścieżki sportowej kariery, realiów funkcjonowania szkółek piłkarskich w Polsce i za granicą oraz promocji zasad fair-play i sporto- wego trybu życia.


Krzysztof Kunik, Polish Soccer Skills

Rafał Kalisz, Stal Rzeszów

Kamil Wołoszka, UKS Żagle

16:00 – 17:00 - PANEL V: TWORZENIE WIDOWISKA SPORTOWEGO


Dyskusja koncentrować się będzie wokół profesjonalnej organizacji wydarzeń, zarówno w warstwie sportowej, jak i rozrywkowej. Poruszone zostaną zagadnienia oprawy wydarzeń sportowych, zaanga-żowania kibica w ich współtworzenie, korzyści ekonomicznych, społecznych i wizerunkowych organizacji wielkoformatowych imprez sportowych, a także budowania sportowej marki regionu z wykorzystaniem wydarzeń o tym charakterze.


Paweł Wacławik, SPR Stal Mielec

Wojciech Zając, Podkarpacki Związek Piłki Nożnej

Marta Hernik, Poland Business Run


BLOK RÓWNOLEGŁY


11:00 – 12:00 - SZKOLENIE DLA KLUBÓW SPORTOWYCH


Szkolenie z zakresu tworzenia oferty sponsorskiej


Bartosz Górski, Asseco Resovia


12:00 – 13:00 - SZKOLENIE DLA KLUBÓW SPORTOWYCH


Szkolenie z zakresu kreowania wizerunku w nowych mediach: "Jak małym nakładem pracy czerpać ogromne ilości ruchu na strone inernetową - czyli o pozycjonowaniu w Google


Wojciech Szymański, Ideo Force



partner glówny

patronat medialny

Kontakt

CWK Operator Sp. z o.o.
36-002 Jasionka 953
+48 17 772 44 10
kontakt@g2aarena.pl